Datum 2018-12-28
Auteur Jan Titulaer

00129_laezing20190111.jpg

In het kort

Op 11 januari 2019 is om 19:30 uur onze jaarlijkse ledenvergadering in Zalzershaof. En we zijn nog op zoek naar kandidaten (m/v) voorzitter, secretaris en penningmeester voor de bestuursverkiezing. Niet meteen denken dat er een bestuurscrisis is, maar door het stoppen van twee bestuursleden is er behoefte aan nieuwe (jongere) kandidaten.

Op 11 januari 2019 is om 19:30 uur onze jaarlijkse ledenvergadering in Zalzershaof. En we rekenen nog op kandidaten (m/v) voorzitter, secretaris en penningmeester voor de bestuursverkiezing. Niet meteen denken dat er een bestuurscrisis is, maar door het stoppen van twee bestuursleden is er behoefte aan nieuwe (jongere) kandidaten. Kijk en vraag ook eens in je (directe) omgeving! Belangstelling voor de Blièrickse cultuurhistorie is altijd meegenomen . . .
Aansluitend om ca.20:30 is een lezing over het ontstaan van ons landschap door Jan Titulaer. Heel spannend, want hij begeeft zich hiermee op glad ijs want tot voor kort viel dit niet onder zijn interesse-gebied. Iedereen is welkom om het hem lastig te maken. Maar de lezing begint met waarom 2019 zo'n bijzonder jaar voor Blerick is, en we sluiten af met een rondje oude/nieuwe foto's door ut dörp.

M W O T U

• blog/2018/2018-12-28_m00129.txt