Geografisch zoeken

In de beeldbank staan meer dan 10.000 foto's en afbeeldingen. Ruim de helft hiervan is voor iedereen te bekijken, de rest alleen voor leden. De beelden worden als sets ge-upload waarbij o.a. een beschrijving en vaak een locatie en een periode worden meegegeven.

Om binnen de beeldbank geografisch te zoeken kiest u hieronder een periode. Vervolgens opent zich een interactieve geografische kaart met daarop rode locatie-indicatoren. Elke indicator staat voor een pagina met een set foto's en afbeeldingen die gekoppeld is aan die specifiek locatie en die dateert uit de gekozen periode. Gezien de enorme hoeveelheid beeldbank pagina's is het aantal punten op de kaart verder beperkt tot de rubrieken Bebouwing, Bedrijvigheid, Onderwijs, Sport/Verenigingen en Verkeer/Vervoer.

Als voorbeeld ziet u hiernaast dat er voor de periode 1900-1909 een pagina getiteld Station Blerick bestaat. De titel is tevens een aanklikbare link naar die pagina waarop een ruim 100 jaar oude foto van het treinstation uit die tijd staat.

• beeldbank/geografisch_zoeken.txt
  • Laatst gewijzigd: 2024/03/18 23:01